واکس پلی یورتان چیست؟

واکس پلی‌یورتان، نوعی واکس سنتزی است که به دلیل ویژگی‌های برتری که دارد، در صنایع مختلف محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. این واکس قابلیت ارائه خصوصیات و کاربردهای متعددی را در صنایع مختلف دارد و به همین دلیل برای بسیاری از تولیدکنندگان در صنایع گوناگون به شدت کاربردی است. در این مقاله  ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای واکس پلی‌یورتان را مورد بررسی قرار می‌دهیم و اهمیت آن را بیان می‌کنیم.

واکس پلی یورتان

مواد تشکیل دهنده واکس پلی یورتان

به منظور عدم چسبندگی فوم به سطح قالب پس از ترکیب اجزاء فوم و انجام واکنش پلیمراسیون، از عامل رها کننده (Release Agent) یا همان واکس پلی یورتان استفاده می‌گردد. عمدتاً‌ برای تولید واکس‌های پلی یورتان از ماده اولیه سیلیکون و یا پارافین در بستری از حلّال ‌های نفتی یا آب استفاده می‌گردد.

مکاکو از برترین عرضه کنندگان واکس پلی یورتان

گروه بازرگانی مکاکو با تمرکز بر کیفیت، تکنولوژی پیشرفته و توانایی توسعه واکس‌های پیشرفته به عنوان یکی از برترین عرضه کنندگان واکس پلی‌یورتان و سایر محصولات پلی یورتان در صنعت بوده و تلاش مستمر خود را برای ارائه بهترین محصولات با ارزش افزوده بالا ادامه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و قیمت واکس های پلی یورتان از جمله واکس پایه حلّال و واکس پایه آب می توانید با همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سوالی دارید از من بپرسید.